Bestellingen tussen 26/11 en 29/11 mogelijk niet door ons ontvangen: heb je binnen deze periode besteld neem dan snel contact met ons op!

Vanochtend zijn we er achter gekomen dat de mails van de bestellingen tussen 26/11 (ca. 21:10) en 29/11 (ca. 06:10) niet altijd bij ons zijn aangekomen. Je hebt wel een (automatische) bevestiging ontvangen dat de bestelling door ons is ontvangen, maar helaas hebben wij geen gegevens ontvangen van deze bestelling door een e-mail probleem. Het probleem is verholpen, maar we weten nu niet wie er tussen 26/11 en 02/12 een bestelling heeft geplaatst.

Heb je een bestelling voor de Pakjesavond-hapjes schaal, Kerstdiner, maandmenu of ander catering arrangement gedaan en het bestel-formulier ingevuld tussen 26/11 (ca. 21:10) en 02/12 (ca. 07:20), neem dan snel contact met ons op. We controleren of we je bestelling hebben ontvangen en zo niet, vragen we je de bestelling opnieuw te plaatsen. Zo kunnen we jullie bestellingen alsnog op het juiste moment leveren

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Winkelwagen
Scroll naar boven